Valorile şi leadershipul unei organizaţii, competenţele angajaţilor, dar şi resursele materiale precum maşinile, calculatoarele sau echipamentele sunt principalele lucruri care stau la baza creării unei strategii reuşite de business. Aceste elemente sunt conectate între ele indiferent de tipul sau activitatea organizaţiei, a spus Aliz Kosza, mentor şi strategist, unul dintre cei mai experimentaţi executivi din managementul românesc.
„Nu poţi construi strategie dacă nu ai valori împărtăşite pe baza cărora să construieşti acea strategie. Dacă nu ai leadership sau competenţe, de asemenea nu poţi construi o strategie. Degeaba construieşti competenţe şi leadership dacă nu ai maşini sau alte sisteme, sau invers. Aceste elemente sunt interconectate între ele“, a spus Aliz Kosza în cadrul unui eveniment de business.
Ea a preluat conducerea operaţiunilor producătorului de lacuri şi vopsele Fabryo Corporation din ianuarie 2008, fiind CEO al companiei până în august 2012. Anterior ea a fost manager în cadrul unor companii precum Kraft Jacobs, MOL România şi Orkla Foods. În ultimii patru ani, ea a activat ca mentor şi strategist.