”Soft”-ul interior al companiei trebuie modelat de ”hard”-ul expertizei și de competența de management. In aceasta constă specificul perspectivei proprii prin care creez strategii pentru companii: modelarea a ceea ce are o companie mai propriu, mai personal, cu skill-urile și metodele profesionale de management la care mai trebuie adăugate creativitate şi pragmatism, în doze generoase
Dacă managementul nu își definește strategic propriul business, atunci alții o vor face în locul lui: concurenții, piața, clienții. Un business fără strategie este la fel ca o navă fără cârmă: poate fi oricât de mare și de puternică însă tot în voia curenților rămâne.
Strategia de business este un proces continuu de analiză, creație și de reinventare a business-ului. Rolul ei principal este de a da o direcție și, de asemenea, de a alinia eficient toate resursele companiei pentru a atinge obiectivul propus.
Strategia de business care își va dovedi în timp valoarea este cea care se naște din interiorul companiei dar care este modelată de competențe de management și de profesionalism.
”Soft”-ul interior al companiei trebuie modelat de ”hard”-ul expertizei și de competența de management. In aceasta constă specificul perspectivei proprii prin care creez strategii pentru companii: modelarea a ceea ce are o companie mai propriu, mai personal, cu skill-urile și metodele profesionale de management la care mai trebuie adăugate creativitate şi pragmatism, în doze generoase.
Pentru mine, a crea o strategie înseamnă a lucra cu oamenii din companie și a aduce astfel la suprafață valoarea ei interioară, a o modela și a o crește apoi cu disciplina know-how-ului de management. Pentru mine acest lucru înseamnă Inward Business Mentorship (link către pagina unde este prezentat conceptul).
Prin Inward Business Mentorship® îi ghidez pe oamenii de business să își dezvolte o strategie proprie, să se obișnuiască să gândească și să acționeze după strategia lor coerentă, clară, asumată, sustenabilă si nu reactiv. Iar o strategie bună vine întotdeauna din sufletul organizației si este creată doar împreună cu oamenii ei.
Primul pas este deavoltarea directiilor strategice. Urmează apoi definirea modelului de business, a strategiilor comerciale, a strategiilor integrate de business și de marketing. Și, bineînțeles implementarea.