Bucureşti, 02 mai 2012 – savana, principalul brand din portofoliul Fabryo Corporation a fost premiat cu trofeul Superbrands 2011, fiind votat de catre consumatorii români drept unul dintre cele mai respectate 37 branduri de produse si servicii din România. Selectia celor 37 Superbrands s-a facut dintr-un total de 740 mărci finaliste, cele 37 fiind singurele branduri cu scoruri care au depăşit 80% din 100% posibil, la toate criteriile stabilite de studiu.
Trofeele Superbrands, decernate în cadrul Galei Superbrands România, răsplătesc brandurile alese de către consumatorii români pentru calitatea lor deosebită, încrederea pe care o insuflă, caracterul puternic distinctiv faţă de produsele concurente de pe fiecare domeniu de activitate şi respectul pe care şi l-au câştigat în rândul utilizatorilor.
Trofeul Superbrands pentru savana a fost înmânat doamnei Aliz Kosza, CEO Fabryo Corporation şi a confirmat poziţia savana în segmentul lacurilor şi vopselelor decorative – drept brandul recunoscut ca lider în inovaţie şi calitate, un punct de referinţă în industrie.
„Trofeul Superbrand este cea mai importantă distincţie obţinută până acum pentru brandul nostru savana, pentru că el confirmă relevanţa strategiei noastre de business şi de marketing pentru client,” spune Aliz Kosza. „El arată că acele criterii tangibile şi intangibile pe care ne-am axat atunci când am construit savana an de an, cu răbdare, pasiune şi consecvenţă, erau şi cele mai importante criterii pentru consumatori – inovaţie, performanţe excepţionale, multă culoare şi emoţie. Evoluţia savana este cu atât mai remarcabilă, cu cât este al doilea cel mai tânăr brand dintre toţi finaliştii.”
Metodogia Superbrands include o cercetare de piaţă extinsă, derulată de AC Nielsen, prin care un eşantion reprezentativ de 1500 de consumatori din România au evaluat un număr de 740 de branduri selectate. 26 de experţi, membri ai Consiliului Superbrands, au ales brandurile propuse, dintr-un total de 2000 de branduri provenind din 48 sectoare de activitate economică din România.
Criteriile principale la care s-au raportat consumatorii români în evaluările lor sunt: calitatea produselor şi serviciilor propuse, respectul pentru client, raportul calitate/preţ, nivelul de statisfacţie şi de încredere oferit.