Savana premiată cu aur la Effie 2011, pentru succesul constant al campaniilor de comunicare

Bucureşti, 15 iunie 2011 – Savana, principala marcă a Fabryo Corporation, cel mai mare producător de lacuri şi vopsele decorative din România, a fost premiată luni seară cu trofeul Gold Effie la categoria “Sustained success”, pentru eficienta constantă a campaniilor derulate în ultimii trei ani, care au contribuit la consolidarea pozitiei de lider de piată pentru Fabryo.

Savana a concurat în cadrul uneia dintre cele mai importante categorii ale competitiei, juriul luând în considerare succesul constant al campaniilor de comunicare pentru acelasi brand, timp de trei ani. Cele trei campanii care au adus trofeul Gold Effie, realizate împreună cu Papaya Advertising, sunt: “Învată cum e cu Teflonu’” (2008), “Savana cu Teflon pentru baie si bucătărie” (2009) si “Click! – Savana vopsea lavabilă colorată” (2010).

“Este al treilea premiu pentru Savana la Effie în decurs de trei ani si unul foarte important, pentru că recunoaste consecventa si rezultatele concrete din piată si nu premiază doar o idee frumoasă”, declară Aliz Kosza, CEO Fabryo Corporation. “Savana este un brand dinamic, care a crescut de la an la an, în vânzări, cotă de piată si notorietate, pe o piată în declin. Atât Fabryo, cât si Savana au trecut testul crizei, ceea ce ne face să avem o si mai mare încredere în forta mărcii pe termen lung”.

În perioada 2008 – 2010, Savana a înregistrat, în categoria de vopsele lavabile, o crestere accelerată a cotei de piată, atât în volum, cât si în valoare, în pofida unui context economic dificil. Cresterea sustinută a mărcii a condus la câstigarea pozitiei de lider de piată, Fabryo crescându-si cota valorică de la 14,7%, la finalul lui 2007, la 23,5% în 2010, conform datelor MEMRB.

„Premiul Gold Effie în categoria „Sustained Success” este, după trei ani, un exemplu real de reusită bazată pe o strategie bună si coerentă, cu executii creative memorabile, dar si pe ambitia unui client de a folosi comunicarea de marketing pentru a atinge obiectivele de business”, declară Robert Tiderle, Creative Director Papaya Advertising.

Coordonarea proiectelor Savana premiate în competiție a fost asigurată de Oana Robu, în prezent Marketing Manager Fabryo Corporation, iar echipa Papaya care a semnat campaniile este formată din Robert Tiderle (Creative Director), Dana Ştefan (Account Manager), Petru Cuciuc (Art Director), Dragoş Raicu (Copywriter), Rareș Dumitrel (Art Director), Dan Samoilă (Art Director) şi Ionuţ Tache (Production Manager).

Note de confidențialitate

Acest site foloseste cookie-uri și alte tehnologii automate pentru a-ți personaliza și îmbunatăți experiența de navigare. Informațiile cookie sunt stocate în browserul dvs. și efectuează funcții cum ar fi recunoașterea dvs. atunci când vă întoarceți pe site-ul nostru și ajutând echipa noastră să înțeleagă ce secțiuni ale site-ului le găsiți cele mai interesante și mai utile. Puteți ajusta setările cookie-urilor încărcate folosind butoanele de control.

Citiți politica de confidențialitate.

Cookie-urile strict necesare

Cookie-urile strict necesare trebuie să fie active în orice moment, astfel încât să putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor. Acestora li se adaugă cookie-urile furnizate de Google pentru materialele video inserate în site:

APISID, HSID, NID, SAPISID, SID, SIDCC, SIDCC

3rd Party Cookies (Cookie-uri de la terți)

Acest site utilizează Google Analytics pentru a colecta informații anonime, cum ar fi numărul de vizitatori pe site și cele mai populare pagini.

Păstrarea acestui modul cookie ne ajută să îmbunătățim site-ul nostru web.

_ga, _gat, _gid