Fabryo a fost selectată între primele zece companii care reprezintă România în runda finală a competiţiei
Bucureşti – European Business Awards, eveniment sponsorizat de HSBC (WWW.BUSINESSAWARDSEUROPE.COM), a anunţat astăzi că Fabryo Corporation va reprezenta România la ediţia din 2010 a prestigioasei competiţii. Producătorul român a trecut printr-o selecţie riguroasă înainte de a fi ales între cei zece reprezentanţi naţionali şi va concura în următoarea rundă a competiţiei, pentru premiile Ruban d’Honneur (Panglica de Onoare). Lista câştigătorilor categoriei finale de premii va fi anunţată pe 16 noiembrie, la Paris.
Aflat la a patra ediţie consecutivă, evenimentul European Business Awards a identificat şi de această dată unele dintre cele mai performante business-uri din Europa, urmărind capacitatea acestora de a demonstra cele trei principii care stau la baza competiţiei. Juriul a selectat, dintre companiile româneşti înscrise anul acesta, pe acelea care s-au remarcat prin inovaţie, excelenţă în afaceri şi sustenabilitate.
Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation: “Suntem bucuroşi să fim selectaţi pentru a reprezenta România într-o astfel de competiţie. Activăm pe piaţa de lacuri şi vopsele de mai bine de 15 ani şi este o onoare pentru noi să fim recunoscuţi ca una dintre organizaţiile de top din ţara noastră şi din industrie. European Business Awards este un eveniment recunoscut ca o adevărată defilare a celor mai dinamice companii europene. Aşteptăm cu interes următoarea fază a competiţiei, în care vom concura cu alte companii din Europa pentru un premiu Ruban d’Honneur şi sperăm să şi câştigăm în categoriile în care ne-am înscris: Business excellence, Best practice and Innovation”.
European Business Awards este un eveniment care îşi propune să crească vizibilitatea şi să încurajeze progresul companiilor care excelează în inovaţie, combinată cu rezultate comerciale de excepţie şi care acţionează responsabil faţă de mediul social. În 2009, premiile Ruban d’Honneur, aflate la ediţia cu numărul 99, au recompensat un total de peste 570 miliarde euro în cifre de afaceri şi o creştere medie a profitului anual de 56%.
Adrian Tripp, CEO al European Business Awards a declarat: “În ultimii patru ani, standardele competiţiei au crescut foarte mult, prin intrarea unor organizaţii pasionate de ceea ce fac. Cu toate acestea, doar câteva dintre acestea au şansa să poarte steagul ţării lor şi să concureze cu întreaga Europă, pentru a fi recunoscute ca unele dintre companiile cele mai importante din Uniunea Europeană. Este o distincţie deosebită să fii ales ca reprezentant al ţării tale, iar împreună cu HSBC suntem nerăbdători să vedem România în următoarea fază a competiţiei.”
Alan Keir, HSBC Group General Manager and Global Co-Head Commercial Banking, a declarat: “Pe măsură ce ne îndepărtăm de ceea ce a fost un capitol fără precedent în istoria afacerilor, credem că este esenţial să recunoaştem şi să celebrăm inventivitatea care a permis multor companii din Europa să supravieţuiască şi chiar să progreseze în această perioadă”.
“Nesiguranţa financiară şi fragilitatea pe care le-au adus ultimii doi ani pentru mediul de afaceri au obligat companiile să facă faţă unui mare număr de provocări, dar aceste noi experienţe vin cu lecţii valoroase şi pun în mişcare noi strategii care construiesc modele de business mai bune şi mai solide pentru viitor. European Business Awards oferă o platformă excelentă pentru a face cunoscute aceste strategii şi pentru a demonstra cele mai bune practici şi de aceea încurajăm organizaţiile din ţările Uniunii Europene, indiferent de dimensiunea business-ului şi de sectorul de activitate, să se implice”.