Orkla Foods Romania (OFR) aduce pe piata ketchupul TOMI PIZZA in flacon de 500gr.
2007 este anul inovatiei si al lansarilor. Cea mai dinamica categorie de produse este cea de ketchup, in care consumul a inregistrat cresteri intre 10-25% in ultimii trei ultimii ani, a declarat Aliz Kosza, director general executiv OFR. La sfarsitul anului 2006, a iesit pe piata TOMI X-tra iute, un mare succes iar in luna aprilie 2007 TOMI Marele dulce. TOMI ne rezerva si alte surprize pana la sfarsitul acestui an.
OFR detine peste 50% din piata de ketchup, iar marca TOMI – fondatorul categoriei ketchup in Romania, este lider de piata cu peste 44% cota valorica .
TOMI PIZZA se adreseaza atat segmentului HORECA, cat si consumatorilor in grup si individuali. Noul produs aduce o reteta dedicata consumului de pizza, unica in piata, prin mixul special de busuioc si oregano a afirmat Ioana Moga, director de marketing Orkla Foods Romania. In 2007, estimam ca TOMI PIZZA va contribui cu minimum 5% la cresterea vanzarilor pe categorie.
Orkla Foods Romania este membra a Grupul Orkla, una dintre cele mai mari companii cotate la bursa din Norvegia , cu venituri de 7 miliarde euro in 2006 si care activeaza in domeniile bunurilor de consum de marca, materialelor speciale, chimiei si investitiilor financiare. Divizia de produse alimentare a Grupului Orkla detine unitati de productie in 14 tari.