Portretul antreprenorului „desenat“ de Aliz Kosza

Interviu ZF Live Cristian Hostiuc cu Aliz Kosza

”Antreprenorii români investesc prea puţin în branduri şi sar de cele mai multe ori peste etape esenţiale în dezvoltarea businessului, dar au fler, curaj şi viziune” a spus la ZF Live Aliz Kosza, unul dintre cei mai experimentaţi executivi români, care a condus afacerile MOL, Orkla Foods şi Fabryo şi care are în prezent un business de strategie şi mentorat în afaceri.

Aliz Kosza a renunţat la „jobul“ de CEO după ce a ocupat de-a lungul anilor această funcţie în patru companii mari de pe piaţa locală şi a trecut către strategie de business, poziţie din care  construieşte împreună cu antreprenorii strategii pe termen lung după ce iniţial pune un diagnostic businessului antreprenorial. „Expe­rienţa este foarte foarte importantă pentru un CEO. Dacă ar fi după mine, aş introduce rezideţiatul şi în business, pentru poziţia de CEO. Ca în medicină.“

Link interviu: http://www.zf.ro/profesii/zf-live-are-curaj-viziune-si-fler-dar-sare-etape-se-bazeaza-pe-nepotism-nu-investeste-suficient-in-brand-si-oameni-14388321