Evolutia in ritm rapid a gusturilor si a modului de alimentatie al romanilor a obligat si companiile care produc alimentele sa se orienteze rapid, pentru a nu-si pierde clientii si, mai ales, pentru a castiga altii noi. Cum in ultimul timp se remarca

Evolutia in ritm rapid a gusturilor si a modului de alimentatie al romanilor a obligat si companiile care produc alimentele sa se orienteze rapid, pentru a nu-si pierde clientii si, mai ales, pentru a castiga altii noi. Cum in ultimul timp se remarca o tendinta a oamenilor foarte ocupati de a manca specialitati care se prepara repede, categorie in care intra produsele fast-food sau pastele, multe companii s-au axat pe diversificarea sortimentelor care intra in aceasta categorie. Ultima oferta vine de la Orkla Foods Romania (OFR) care a anuntat ca lanseaza pe piata romaneasca sosurile pentru
paste „Bunatati de la Bunica”. Dupa achizitiile, integrarile si fuziunile de anul trecut, 2007 este declarat anul inovatiei la OFR, avand in vedere ca vor fi lansate noi produse. „Am urmarit tendintele si dinamica pietei de paste fainoase, piata care creste cu aproximativ 10% pe an, si obiceiurile de consum, care se schimba in permanenta”, a declarat Aliz Kosza, director general executiv OFR. „Astfel, am ajuns la ideea ca sosurile pentru paste nu pot lipsi din bucataria bunicii, cu atat mai mult cu cat dezvoltarea de produse noi cu beneficii unice este cel mai important instrument de diferentiere”, a mai precizat Aliz Kosza. Divizia de produse alimentare a grupului Orkla detine unitati de productie in 14 tari.