Orkla Foods România „atacă” piața gemurilor

Compania Orkla Foods Romania s-a lansat si pe piata gemurilor, largindu-si astfel paleta de produse disponibile consumatorilor romani. „Orkla Foods are in portofoliu o larga gama de gemuri in majoritatea tarilor in care opereaza si ocupa locul 1 sau 2 pe pietele respective, pozitie pe care o tintim si in Romania pe termen lung, estimand o cota de piata de 15% in primul an. Gustoase ca la bunica acasa si preparate din fructe proaspete, retetele au fost dezvoltate in baza traditiei bucatariei romanesti si au fost alese cu sprijinul gospodinelor din zone diferite ale tarii”, a declarat directorul executiv OFR, Aliz Kosza. Avand un ritm tot mai alert al vietii, tot mai putine persoane au timp sa-si prepare gemurile acasa. De aceea ele cauta solutii rapide si de calitate in rafturile magazinelor. Lansand gemurile „Bunatati de la Bunica”, Orkla Foods isi propune sa ofere consumatorilor romani produse la fel de bune ca cele facute in casa, scutindu-i astfel de efort. Preparate pe recent achizitionatele linii de productie ale fabricii din Targoviste si bazate pe ingrediente de calitate, cele patru sortimente de gem (capsuni, caise, visine, si prune) se vor afla in rafturi in intreaga tara incepand din data de 15 octombrie. Studiile comandate de OFR au relevat ca gemurile de capsuni si prune sunt varietatile cele mai consumate in Romania. „Orkla lanseaza numai produse care sunt pe gustul consumatorilor locali”, a afirmat Alexandra Chirica, director de marketing la OFR. „Prin aceasta noua categorie, produsa fara conservanti si cu un ridicat continut de fructe proaspete, vom consolida marca Bunatati de la Bunica in segmentul premium, una dintre cele mai de succes marci romanesti”. In Romania, gemurile reprezinta o piata de pana la 5000 tone pe an, dar care are un considerabil potential de crestere, asa cum s-a vazut si in evolutiile inregistrate de alte tari ale Europei Centrale si de Est, se arata in comunicatul companiei OFR. In acest an, Orkla Foods Romania a pus cu succes pe piata alte cinci noi produse dovedindu-se astfel cea mai dinamica filiala a grupului norvegian in aceasta regiune. Cele cinci noi produse sunt maioneza si pasta de tomate Bunatati de la Bunica, margarina Wiesana Junior cu lecitina si vitamine, si ketchup-urile Tomi yellow si grill. Aceste produse au contribuit la cresterea veniturilor nete din vanzari in trimestrul III 2004 cu 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut. (Emilia Ursachi)