Site-ul interactiv www.savanaculoare.ro premiat la INTERNETICS

In cadrul Galei Internetics 2011, care a avut loc pe 29 noiembrie, la Opera Nationala Bucuresti, au fost aplaudate cele mai bune proiecte din online-ul romanesc.

Agentiile care au urcat pe scena sunt: Create Direct, Discovery Romania, GreenPixel, H Media, Headvertising, Hyperactive, iLeo, Kaleidoscope, Kinecto, McCann Erickson, MRM Worldwide, Odyssey Communication, Senior Interactive, Smile Media, The Geeks si Universal McCann Romania.

Juriul a acordat, in total, 29 de trofee pentru branduri precum: Branduri premiate: Always, British American Tobacco, Create Direct (auto-promovare), Discovery Channel, Efix, Groupama, Kinder Surprise, Medlife, Orange, Petrom, Pilot Frixion, ROM Autentic, Savana, Tuborg.
Cele mai multe premii au fost obtinute de iLeo, care au acumulat cele mai multe puncte din competitie si au primit distinctia “Agentia Anului 2011”.
Cele mai premiate proiecte din competitie au fost “Redescopera Romania”, dezvoltata de iLeo pentru Petrom, cu sase premii, “American ROM”, semnata de MRM Worldwide, McCann Erickson & Universal McCann Romania, cu trei premii, dintre care Aurul la categoria Campanii Interactive  si  “Povestea Kinder Surprise”, realizata de Hyperactive, cu trei premii, dintre care un Bronz la categoria Siteuri, Micrositeuri si bloguri de promovare si premiul special pentru Webdesign.

La nou-intodusa sectiune Best Use of Mobile, premiul a fost revendicat de iLeo, cu aplicatia mobila dezvoltata pentru campania Redescopera Romania pentru Petrom.

In cadrul Galei, Petrom a obtinut si trofeul Webvertiserul Anului – desemnat prin vot secret de catre membrii Asociatiei IAB Romania.

Competitia Internetics de anul acesta a reunit 232 de lucrari si 47 de agentii participante in cele trei categorii de concurs: Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare, Best Use Of si Campanii Interactive.
Secţiune: Bunuri Durabile

Nume lucrare: Site www.savanaculoare.ro
Autor: GreenPixel
Client: Fabryo Corporation
Brand: Savana