Compania a primit Marele Premiu în cadrul primei gale Work Life Balance Award, pentru programele de echilibrare a vieţii profesionale şi personale a angajaţilor.
Bucureşti, 1 martie 2011 – Fabryo Corporation, cel mai mare producător de lacuri şi vopsele decorative din România, a fost recompensat joi, 24 februarie, cu premiul pentru cel mai bun program WLB, într-o competiţie care a luat startul în ianuarie 2010 şi la care a participat alături de alte şase companii din Bucureşti şi Ilfov. Premiul câştigat de Fabryo constă într-un voucher de participare la “Jocul Simţurilor” – o serie de ateliere destinate copiilor cu vârste cuprinse între 4 şi 11 ani.
Juriul, format din experţi în resurse umane, dezvoltare organizaţională, consultanţă în afaceri şi antreprenoriat social, a acordat Fabryo marele premiu pentru întregul pachet de programe destinate echilibrării vieţii profesionale cu viaţa de familie şi pentru implicarea companiei în proiectul cultural Clasic e Fantastic.
Programul a parcurs următoarele etape:
- Derularea unor sesiuni de formare “Cum să dezvolţi şi să implementezi programe de
- WLB în compania ta” – ianuarie – februarie 2010;
- Participarea la schimburi de experienţă transnaţionale – aprilie 2010;
- Analiza situaţiei şi nevoilor concrete ale companiei şi angajaţilor – iunie – august 2010;
- Dezvoltarea de recomandări particularizate pentru Fabryo – noiembrie 2010;
- Suport în implementarea măsurilor WLB – decembrie 2010.
În ianuarie 2011, Fabryo a împărtăşit din experienţa sa în domeniul măsurilor de echilibrare a vieţii profesionale cu viaţa de familie unei delegaţii de specialişti veniţi din Danemarca, Belgia, Spania, Italia şi Finlanda, care au fost plăcut impresionaţi de grija pe care compania o manifestă faţă de angajaţii săi. Proiectul s-a finalizat cu succes în februarie 2011, prin Gala Work Life Balance Award România.
“Am îmbunătăţit de la an la an modul prin care încercăm să echilibrăm viaţa profesională a angajaţilor Fabryo cu cea personală, fără a fi însă vorba despre o procedură formală sau standardizată”, declară Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation. “Măsurile prin care am reuşit să găsim un echilibru sunt numeroase: flexibilitate în programul de lucru, ajutor financiar pentru diferite evenimente în familie sau situaţii medicale deosebite, organizarea de evenimente pentru angajaţi cu diferite ocazii, practicarea de sporturi ale căror costuri sunt suportate de companie, reduceri pentru angajaţi la achziţionarea produselor Fabryo, transport gratuit pentru angajaţii din Bucureşti şi acoperirea parţială a costurilor pentru cei care vin din zone mai îndepărtate, oferirea de fructe în perioadele de varf sau de canicula pentru hidratarea angajatilor şi multe altele.”
Motivaţia juriului a fost determinată şi de implicarea Fabryo în promovarea proiectului educaţional Clasic e Fantastic, care îşi propune să aducă în sălile de spectacol ale Ateneului Român şi ale Conservatorului peste 10.000 de copii şi tineri, până în iunie 2011. În calitate de ambasador al proiectului, prin intermediul Directorului General, Fabryo a încurajat participarea copiilor angajaţilor la spectacolele de muzică clasică şi s-a implicat în realizarea decorurilor pentru primele reprezentaţii dedicate copiilor cu vârste de 4-10 ani.
“În aproape toată Europa, muzica clasică este o bază a culturii generale”, declară Aliz Kosza. ”Copiii sunt implicaţI de la o vârstă fragedă în programe educative şi astfel muzica intră în viaţa lor. Muzica clasică antrenează urechea să asculte cu o acuitate aparte. Cei mari vor înţelege, cei mici se vor juca sincer şi copilăresc. În acest moment istoric, când totul se mişcă digital, cu o viteză uluitoare, pentru generaţia tânără un astfel de program este extrem de util. Într-o lume din ce în ce mai aglomerată, mai stresantă, cu o avalanşă de noi tehnologii năucitoare, demersul nostru are menirea de a reda vieţii bucuria şi armonia. Va fi o experienţă inedită şi profundă pentru tineri, pentru copii şi pentru însoţitorii lor. Cu toţii avem responsabilitatea generaţiilor viitoare.”
Fabryo Corporation are în prezent un număr total de 327 angajaţi cu normă întreagă, cu o medie de vârstă de 39 de ani. Programele de “work life balance” se adresează deopotrivă femeilor şi bărbaţilor şi fac parte din principalele preocupări ale managementului companiei încă de la înfiinţarea acesteia, în 1994.
Gala WORK LIFE BALANCE AWARD face parte din proiectul “Fii family friendly! Formare şi consultanţă pentru companiile din Bucureşti şi Ilfov”, cofinanţat de Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.